آخرین امیدهای دبیری تبریز برای ماندن در لیگ برتر فوتسال
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در بازی های این هفته كه به طور همزمان برگزار می شود، تیم دبیری تبریز كه وضعیت مناسبی در جدول ندارد و با هفت امتیاز در انتهای جدول 14 تیمی قرار گرفته است ساعت 16 روز جمعه این هفته پذیرای فرش آرا مشهد خواهد بود.

دبیری با تیم راه ساری كه در رده سیزدهم جای گرفته پنج و با تیم های شهرداری ساوه و میثاق تهران 12 امتیاز فاصله دارد و با توجه به اینكه تنها پنج هفته به اتمام رقابت ها و مشخص شدن چهره تیم های سقوط كننده به لیگ یك باقی مانده باید تمام تلاش خود را صرف كند تا بلكه بتواند با كسب حداكثر امتیازات این بازی ها ، به لیگ یك سقوط نكند.

دبیری تبریز در ادامه رقابت ها همچنان كه گفته شد در تبریز به مصاف شهرآرا مشهد می رود و این در حالیست كه در بازی رفت مقابل همین تیم كه با نام علم و ادب در مسابقات حضور داشت سه بر دو بازنده شد.

این تیم در هفته بیست و سوم در تهران به مصاف پیروزی این شهر می رود و در هفته بیست و چهارم در تبریز پذیرای تیم فیروز صفه اصفهان خواهد بود.

دبیری در هفته های بیست و پنجم و بیست و ششم دیدارهای حساس و تعیین كننده ای مقابل تیم های میثاق در تهران و شهرداری ساوه در تبریز خواهد داشت و اگر بتواند از این بازی ها حداكثر امتیازها را بگیرد شاید بتواند خود را جایگزین یكی از تیم هایی كند كه در لیگ برتر می ماند.

این تیم تبریزی كه از همان ابتدای لیگ شروع ضعیفی داشت و رده ای بهتر از انتهای جدول برای خود نیافت تاكنون تنها در دو بازی مقابل گسترش فولاد و راه ساری صاحب برتری شده و در یك بازی نیز مقابل فیروز صفه مساوی كرده است و در 18 بازی دیگر بازنده میدان شده و از همین رو با هفت امتیاز رده ای بهتر از چهاردهمی در جدول رده بندی ندارد.

دیدار این هفته دبیری با فرش آرا در سالن علوم پزشكی برگزار می شود و قضاوت بازی را حمیدرضا رستمی و ابراهیم مسیبی برعهده خواهد داشت.

گسترش فولاد دیگر نماینده فوتسال تبریز در این رقابت ها ، پس از بازی با منصوری قرچك و اتفاقاتی كه در آن روی دارد و با نتیجه چهار بر صفر بازنده اعلام شد، در هفته بیست و یكم نیز مقابل پیروزی تهران با نتیجه شش بر سه مغلوب شد و با دو باخت متوالی از جمع صدرنشینان این فصل از رقابت ها فاصله گرفت.

این تیم در هفته بیست و دوم در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز میزبان فیروز صفه اصفهانی خواهد بود كه در دیدار رفت تساوی سه بر سه حاصل تلاش دو تیم بود.

گسترش فولاد كه هم اكنون با 36 امتیاز در رده ششم جای گرفته این شانس را دارد تا با برتری مقابل حریف این هفته خود به رده چهارمی صعود كند.

قضاوت این بازی را سیدمحسن زواره ای و علی قریشی بر عهده خواهند داشت.

در سایر بازی های همزمان این هفته دو تیم مدعی فولاد ماهان و گیتی پسند اصفهان در سالن پیروزی رو در روی هم قرار می گیرند و شهرداری ساوه با میثاق تهران در سالن فجر، راه ساری با پیروزی تهران در سالن حسینی، شركت ملی حفاری ایران با شهید منصوری قرچك صدرنشین رقابت ها در سالن نفت و لبنیات ارژن شیراز با صبا باطری قم در سالن شهید ابوالفتحی دیدار می كنند.

7233/587





:: برچسب‌ها: نور , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: